سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، کشنده نادانی و مایه بزرگواری است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :5
کل بازدید :12771
تعداد کل یاداشته ها : 3
103/1/10
12:37 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
حامد چرخ انداز[108]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
زیباے مرداب...(دختراحساس)♪ ♫ ஜ کــــــــلبه ← اف1 ஜ افســـــــــــونگــــر بلوچستان ستاره تبسمـــــــــــــــی به ناچار سایت روستای چشام (Chesham.ir) همدلی از همزبونی بهتره ... ستاره سهیل من.تو.خدا مجله مدیران عشق جزتو Manna Deltangi بسیج اساتید استان تهران -پیروان ولایت Just For Fun اواز قطره ندای حق راه کمال ابریشمین کـهـکـشـــــان محب فاطمه لاهوتیان صراط یوزرنیم و پسورد نود 32- username and password nod 32 عشقولانه،رومانتیک، هم نفس بی نفس، فرشته کوچولو شب تنهایی ستاره عکس و عکس زندگـــی کاروانــــی ...دختر روستا... خنده بازار بدو بیا !!!! عشق منی!!! دنیای این روزهای من yaseekabod با تو هوس عاشقی کردم....معنی عشق و تجربه کردم بارسلونا سوخته دیوونه بازی همه معمارند و همه چیز معماری.... بلوک 11 Justin & Selena Fanses سکوت شبانه عشق مرده گلبرگ جوجو لاو اس ام اس عسل، شیرینی قلبها کلبه ی عاشق مرد قوی الهه ی شرقی کوچه 12 نکته سنج سیاسی -تحلیلی آگاهی توهمات زندگی زنگ تفریح دوست سلنا و دمی و مایلی از سیر تا پیاز بازیگران و خواننده های ایران عاشقی -3 سلنا&جاستین روز های زندگی دارم میشکنم آروم و تو نیستی دنیا عشق+2 ه/م/ه/چ/ی/ز خــــط خطیــــ هایــــ میــ ــشا فقط خواننده ها وبازیگران ایرانی سیب سرخ ترنم تنها بهار دوست music _E_
عناوین یادداشتهای وبلاگ
دوستت دارم عشق آرزویم عناوین یادداشتها[3]

خدایا عاشقان را با غم عشق آشنا کن

آرزویم این است نرود لبخند از عمق وجودت هرگز

 


91/3/23::: 11:7 ع
نظر()
عشق